PRZYGODY

Marzyłeś kiedykolwiek o swojej własnej podróży, pełnej niebezpieczeństw, wzlotów i upadków, fascynujących miejsc i niesamowitych, najczęściej fascynujących przygód? Jeżeli tak, to dobrze trafiłeś. Tylko tutaj, na tym blogu oprócz klasycznych opowiadań dajemy Ci - tak właśnie Tobie niepowtarzalną możliwość rozpoczęcia przygody pod okiem i kierownictwem wybranego przez Ciebie Mistrza Gry. Chcesz wyruszyć w podróż poza granice Geliebte Verloren, spotkać inne, wykreowane przez MG psy, przeżywać burzliwe romanse, wdawać się w potyczki, czasem spojrzeć śmierci prosto w oczy, odwiedzić ludzkie miasto? Złóż swój zapis u wybranego MG pamiętając przy tym o kilku istotnych sprawach.
  • Po pierwsze. W przygodzie, w przeciwieństwie do klasycznych opowiadań masz do dyspozycji tylko i wyłącznie swojego psa. Opisujesz jego emocje, odczucia w danej chwili , to co mówi, bądź robi w danym momencie. Nic więcej. Cały świat przedstawiony, wypowiedzi innych psów, to co się dzieje opisuje wybrany przez Ciebie Mistrz Gry. To właśnie MG rozpoczyna Twoją przygodę, pisząc tym samym pierwszego posta.
  • Po drugie. Mistrz Gry może odrzucić Twój zapis, gdy uzna, że Twój formularz jest nieciekawy, bądź po prostu nie ma pomysłu na prowadzenie Twojej przygody. Zwrócić się musisz wtedy do innego Mistrza, który pod tymi samymi względami rozpatrzy Twój formularz. Pamiętaj, że najważniejsze są charakter i historia Twojego psa, bo przecież na czymś przygoda musi się opierać.
  • Po trzecie. Każdy Mistrz Gry ma tydzień na odpisanie w przygodzie, natomiast każdy uczestnik dwa tygodnie. Gdy nie zostanie zgłoszona nieobecność (czy to przez uczestnika, czy MG), a odpisu nie będzie przygoda ląduje w archiwum z możliwością jednorazowego jej przywrócenia. Jeżeli sytuacja się powtórzy przygody nie można już przywrócić, a osoba winna całego zajścia otrzymuje upomnienie z wyjaśnieniem. Po przeniesieniu przygody do archiwum automatycznie zwalnia się miejsce u Mistrza Gry.
  • Po czwarte. Gracz może zmienić swoje Mistrza Gry, gdy uzna, że prowadzący jego przygodę robi to źle, bądź celowo nie odpisuje na jego posta. Należy napisać do administracji z informacją, że chce się zmienić MG (administracja czyta wtedy przygodę gracza). Pamiętać trzeba jednak o fakcie, że nowy zapis musi być złożony tak samo, a uczestnik, który się przenosi musi streścić dotychczasową przygodę, by nowy MG wiedział jakie są jej cele, gdzie pies już zawędrował, bądź co osiągnął.
  • Po piąte. Jeżeli MG ma więcej niż niż jedną postać (a został przyjęty na staż MG) to musi wybrać, która jego postać dostanie ten tytuł. Innymi słowy, tylko jedna postać gracza z howrse może zostać Mistrzem Gry. Wybrany MG może prowadzić przygodę tylko jednemu psu tego samego właściciela. Innymi słowy, jeżeli masz więcej niż jednego psa, a chcesz, aby każdy miał swoją przygodę to każdego psa musisz zapisać u innego Mistrza.
Każdy, kto będzie sumiennie wywiązywał się z przygody (zarówno Mistrz jak i uczestnik) zostanie sowicie wynagrodzony. Bonusy, rzeczy z rynku, fory przy różnego rodzaju konkursach to tylko część nagród, które można zdobyć po rzetelnie pisanej przygodzie. Masz swoją przygodę? Oznacza to tyle, że nieźle się na tym wszystkim wzbogacisz, MG bowiem po czasie wprowadza do przygody fajne nagrody.
(składać tam można zapisy, prośby o przeniesienie i kierować wszelkiego rodzaju pytania, bądź prośby)

PRZYKŁADOWA PRZYGODA
(tak dla rozeznania dla ciekawskich)

Mistrzowie Gry
ILOŚĆ WOLNYCH MIEJSC: 5
ZASTĘPCA: ---
PROWADZI PRZYGODĘ: ---


ILOŚĆ WOLNYCH MIEJSC: 4
ZASTĘPCA: ---
PROWADZI PRZYGODĘ: ---